Usluga IT podrške sadrži stručnu tehničku podršku i rješavanje problema vezanih za Vaš IT sustav, što uključuje održavanje servera, računala i ostale opreme, savjetovanje i rješavanje problema u radu.
Održavanje Vašeg IT sustava – računalne mreže, servera i računala – ključna je stavka za neometano odvijanje Vašeg poslovanja u dinamičnom informacijskom okruženju. Održavanje može biti reaktivno i proaktivno.
Reaktivno održavanje odnosi se na popravak kvarova i nepravilnosti u radu. Princip je da se održavanju pristupa nakon što korisnik uoči problem, te se isti otklanja. Reaktivno održavanje naplaćuje se prema utrošenom vremenu (radni sati).
Proaktivno održavanje jeste održavanje u punom smislu riječi. Odnosi se na kontinuirano praćenje rada opreme, redovite provjere rada opreme i softwarea, antivirusne zaštite i backupa. Cilj proaktivnog održavanje je rješavanje problema prije nego oni postanu smetnja u radu korisnika. Proaktivno održavanje naplaćuje se prema količini opreme.