Usluge informacijske tehnologije (IT) u današnjem digitalnom dobu postale su nezamjenjive neovisno o veličini vaše tvrtke. Dok velike tvrtke imaju značajna sredstva koja ulažu u IT, mala i srednja poduzeća teško mogu pratiti novosti u upravljanju IT sustavima.
Usluga IT podrške pruža kompletnu stručnu podršku i rješavanje problema vezanih za IT sustave što uključuje održavanje servera, računala, mrežne opreme, te pružanje savjeta u izgradnji vašeg IT sustava. Usluga uključuje brzu reakciju na vaše tehničke probleme, bilo putem udaljenog pristupa ili dolaska tehničara na vašu lokaciju unutar predefiniranog vremena odziva, a s ciljem osiguravanja Vašeg neometanog rada. Bavite se svojim poslom, a brigu o vašem računalnom sustavu prepustite nama.
Koje su prednosti OTIS vanjske IT podrške?
Brzina reakcije: Svaki naš Ugovor ima definirano vrijeme odziva. Ono je tipično “idući radni dan”. To znači da će vaš problem biti riješen najkasnije idućeg dana, osim ukoliko je potrebna dobava nekog dijela koji nemamo na stanju niti mi niti naši partneri. Ukoliko je moguće, problem će se pokušati riješiti u najkraćem mogućem roku putem udaljene administracije računala. Klijenti koji imaju Ugovorenu uslugu IT podrške uvijek imaju prioritet kod rješavanja problema.
Smanjenje troškova: Redovnim održavanjem i nadzorom sustava mogu se spriječiti ozbiljni kvarovi, a izvođenje planskih backupa podataka osigurava Vas od gubitka podataka. Naši tehničari uvijek će vam ponuditi više rješenja za vaše probleme i u dogovoru sa Vama odabrati ono optimalno za Vašu tvrtku. Bez troška zapošljavanja IT stručnjaka dobijete pristup znanju i dugogodišnjem iskustvu našeg IT tima.
Sigurnost: Usluga uključuje analizu, prijedlog i implementaciju sigurnosti sustava, kao i prijedlog i izvođenje redovitog dnevnog/tjednog/mjesečnog backupa.
Planiranje troškova: Trošak održavanja sustava unaprijed Vam je poznat. Nema neugodnih iznenađenja. Za razliku od internog IT odjela, nas ne plaćate kada smo na bolovanju i godišnjem, niti plaćate stručno usavršavanje. Na kraju godine dobijete izvještaj o obavljenim poslovima nadogradnje sustava, kao i prijedlog mogućih i potrebnih nadogradnji za iduću godinu, a sve kako biste mogli planirati troškove.
Raznolikost: Za razliku od mnogih sličnih tvrtki, mi ne bježimo od izazova. Nama je svejedno želi li klijent Windows ili Linux serversko okruženje. Nećemo Vas prisiljavati da plaćate (skupe) licence za Microsoft proizvode, ukoliko vam to ne treba za Vaš rad. U svom radu izvodili smo od instalacije Microsoft SQL baza na Linux servere, do Open source MySQL baza na Windows server. Bilo koja željena kombinacija nama odgovara.
Kritični sustavi: Održavanje kritičnih dijelova Vašeg sustava (server, internet) vrši se u pravilu izvan Vašeg radnog vremena, kako bi se prekidi u radu sveli na najmanju moguću mjeru. Ovi sustavi su pod našim nadzorom, tako da često znamo i prije Vas kada imate neki ispad. Ovi sustavi su uvijek sustavi najvišeg prioriteta održavanja, te se otklanjanju problema u njihovom radu pristupa najčešće odmah.